Saturday, October 4, 2014

Kebaikan Zinc Shaklee

As salam..

Saya nak cerita sikit tentang kebaikan Zinc Shaklee ni..

Taukah anda2 semua yang Zinc ni dapat membantu meningkatkan daya ingatan dan tempoh penumpuan..??

Ya.. Campuran supplement zinc ke dalam sajian bagi mereka yang sedang menuntut di sekolah boleh membawa kepada peningkatan daya ingatan dan tempoh penumpuan.

Berdasarkan penyelidikan awal yang dijalankan di Pusat Penyelidikan Pemakanan Manusia Grand Forks, Jabatan Pertanian Amerika di Utara Dakota. Dalam kajian tersebut, kanak2 yang diberi zinc sebanyak 20mg dalam 5 hari seminggu, selama 10 hingga 12 minggu mempunyai daya ingatan yang lebih baik dan tempoh penumpuan yang lebih panjang berbanding dengan mereka yang tidak menerima supplement zinc.

(Sumber: product guide Shaklee)

Antara lain kebaikan Zinc Complex ini adalah:



#shaklee_effect

Saya juga mengamalkan zinc shaklee ni dari selepas bersalin anak ketiga. Hasilnya memang terbaik. Luka2 saya semasa czer anak ketiga cepat sembuh. Saya rasa cepat sihat berbanding masa czer anak kedua dulu. Selain itu, saya dapati rambut saya kurang gugur. Memang menjadi kewajipan saya sekarang mengamalkan Zinc Complex ni.

Zinc Complex ini mengandungi 120 tablet dan hanya diambil sebiji sehari sebelum makan. Harganya hanya RM33.75 dan boleh bertahan sehingga 4 bulan. Memang sangat2 menjimatkan dan sangat2 berbaloi.

Anda juga ingin mencuba..??

Cepat hubungi saya seperti dibawah. InsyaAllah saya akan berikan konsultasi yang terbaik secara percuma.

Untuk info lanjut berkenaan Zinc Complex ini, anda boleh klik link di bawah:-



******************************************************************
~JOM PILIH CARA HIDUP SIHAT~

ID: 911023

Saya adalah wakil Shaklee untuk penghantaran seluruh Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut sila email saya di irenekass.fifi@gmail.com atau sms/w.app/wechat/telegram saya di 012-6509036.