Friday, June 13, 2014

VITA-E COMPLEX



Vita-E Complex mengandungi Vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi Vitamin E. 


Setiap kapsul gel lembut memberikan:
•    400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
•    Membantu dalam memelihara kesihatan baik.

Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.

Makanlah Vitamin E bersumber semulajadi dan ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'. Bagi yang bertulis pada label dengan 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia. 

Mengapa perlu memilih sumber asli? Supaya lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber tiruan atau sumber kimia kerana jika tidak dapat diserap oleh badan, ini akan menyebabkan toksik di kemudian hari dan menjadi penyebab kepada wujudnya abnormal sel dalam badan.

Vitamin E Shaklee kini dah ditambah dengan GRAPE SEED EXTRACT yang menambahkan lagi khasiatnya dan tahap powernya berbanding yang dulu.



Kelebihan GRAPE SEED EXTRACT:
# Membantu mengatasi masalah KANSER

# Untuk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika diamalkan secara konsisten

# Menguatkan system imun badan

# Menurunkan paras kolestrol

# Menghalang pembentukan darah beku

# Melegakan masalah berpunca daripada urat timbul

# Merencat pembengkakan dan keradangan.
KENAPA GRAPE SEED OIL? Sebabnya dalam Minyak Biji Anggur terdapat Oligomeric Proantho Cyanidin(OPC) yang lebih tulin berbanding kumpulan fitonutrien yang lain, OPC pula merupakan anti pengoksidaan yang paling berkesan dan mampu melindungi tisu-tisu daripada pelbagai kecederaan pengosidaan. OPC juga adalah 50 kal ganda lebih kuat daripada Vitamin E dan 20 KALI GANDA LEBIH KUAT DARI VITAMIN C. OPC berfungsi memusnahkan ‘radika bebas’ yang boleh memusnahkan badan manusia. Dalam erti kata lain, OPC inilah yang bertindak MEMBANTU MENGATASI MASALAH KANSER bagi mereka yang sedang mengalami masalah penyakit kanser atau bertindak sebagai benteng daripada serangan penyakit yang ditakuti itu. Di samping itu, OPC yang amat kaya dengan protein terutamanya kalogen serta lebih kuat dari Vitamin E (50 kali ganda) dan C (20 kali ganda) menjadikannya sebagai makanan yang paling baik terhadap pembentukan sel dan tisu. Sekaligus ia juga baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan. Selain daripada kehebatan Minyak Biji Anggur dari sudut kajian saintifiknya itu kelebihan anggur juga turut termuat d dalam At-Tibb An Nabawi (Perubatan Nabi), yang menyatakan bahawa anggur adalah sebaik-baik buah dan yang paling banyak manfaatnya. Ianya berfungsi sebagai buah, minuman dan juga ubat. Tidak hairanlah jika di dalam Al-Quran disebut sebanyak 11 tempat mengena buah anggur.











Vitamin E Shaklee juga dikenali sebagai Vitamin Cinta.. Kenapa ek??









WOW!!! Macam-macam kan khasiat Vitamin E Shaklee ni. Jom tengok TESTIMONI Vitamin E ni pulak.






Untuk kesan yang lebih gojes, anda boleh ambil Vitamin E Shaklee ni bersama dengan Vitamin C Shaklee. InsyaAllah, puas hati.





* Sebotol Vitamin E Shaklee boleh tahan sehingga 4 bulan.




TERUJA NAK CANTIK, SIHAT DAN SELAMAT.


JOM ORDER CEPAT.


pm/sms/w.app @ 012-6509036

fb page: zarahealthylife.blogspot.com



Anda juga boleh membuat belian terus di sini:

Order Vita-E

atau

untuk belian set kecantikan (Vita-E & Vita C), sila klik di sini:


Order Set Kecantikan

Beli sendiri, bayar sendiri. Jimat masa, mudah dan selamat.

Segalanya di hujung jari anda.



ID: 911023