Tuesday, June 17, 2014

SET PANTANG SHAKLEE - Sihat, bertenaga dan menurunkan berat badan



Saya suka share dari pengalaman saya. Sebab saya lebih yakin untuk meyakinkan orang..

So this time saya nak share apa yang saya lalui masa saya berpantang untuk anak ke-3..

Dianugerahkan Allah seorang anak perempuan.. Syukur sangat kehadrat Illahi dengan kurniaan ini coz mungkin ini kali terakhir untuk saya mengandung dan melahirkan (kun fayakun). Bukan planning, tapi ketiga-tiga kelahiran anak2 saya secara pembedahan.

Dua lelaki dan seorang perempuan. Dah cukup melengkapi hidup saya. Tapi untuk berpantang sendiri dengan menjaga 2 orang anak lelaki yang tengah lasak dan kerja2 harian dirumah betul2 mencabar keimanan dan kesabaran saya. Suami pulak outstation. Tapi macam mana pun saya perlu tempuh semua dugaan yang datang.

Terlalu sibuk dengan rutin harian sampai terlupa untuk diri sendiri.. Selepas 2 minggu berpantang baru teringat nak consume set berpantang Shaklee.. Lepas 3 hari amalkan baru terasa diri bertenaga semula.. mula rasa sihat dan luka dalaman dan luaran semakin pulih. Saya tak amalkan apa2 jamu pun coz baby kena jaundice dan takut panas pada baby.. Tapi set berpantang Shaklee terbukti selamat untuk saya dan baby. Baby saya tak mengalami cirit birit sepanjang saya consume set berpantang tu. Malah saya tengok dia pun semakin bam-bam.

Habis tempoh berpantang, saya rasa betul2 sihat dan bertenaga.. Susu badan pun meriah, kulit cantik, sentiasa bertenaga dan yang paling best berat badan dah turun.. Sebulan 3kg. Alhamdulillah, coz saya memang susah sangat nak turun berat badan. Nak naikkan senang la. hehehe..


************************************************************************

Antara kebaikan-kebaikan:

Vita Lea (Multivitamin) dgn Zat Besi


~ Membekalkan 23jenis vitamin dan mineral yg diperlukan oleh tubuh.

~ Zat Besi sangat diperlukan oleh tubuh utk menghasilkan sel darah merah bagi menggantikan kehilangan darah semasa proses melahirkan.

~ Ibu2 berpantang digalakkan mengambil vitamin ini memandangkan kebanyakkan makanan berzat terpaksa dielakkan semasa berpantang.



Vitamin B Complex dgn Asid Folik

~ Bertindak sebagai penenang dan mengelakkan stress atau meroyan dikalangan ibu berpantang.

~ Berupaya meningkatkan pembentukkan sel darah merah

~ Menukarkan makanan yg diambil menjadi tenaga.


Vitamin C

~ Sangat penting untuk penyembuhan luka jahitan

~ membaik pulih tisu yg rosak semasa proses melahirkan

~ Meningkatkan sistem pertahanan badan


Zinc

~ Sangat penting untuk membaik pulih luka dalaman

~ Pengambilan zinc oleh ibu menyusu akan menjamin bayi membesar dgn optimum.

~ Zinc membantu mempercepatkan proses baik pulih luka luaran dan dalaman (rahim), bagi yang tidak makan ikan haruan atau pati ikan haruan, zinc adalah pilihan yang tepat untuk menggantikan ikan haruan

~ Menguatkan akar rambut (kebanyakan ibu2 selepas melahirkan mengalami rambut gugur yang sangat teruk)


Belian terus, sila klik di sini:


Order Set Berpantang


Jimat masa, mudah dan selamat.

Segalanya dihujung jari anda.

************************************************************************************************************

ID: 911023

Untuk pembelian/maklumat lanjut sila:
email: irenekass.fifi@gmail.com
pm/sms/w.app/telegram: 012-6509036