Tuesday, June 24, 2014

Kenapa saya jadi ahli Shaklee

Kenapa ye saya jadi ahli Shaklee??

Saya memang dah tahu tentang kehebatan produk Shaklee ni dah lama. Tapi dulu tak amik port pun nak jadi members. Muda lagi la katakan. Lagipun dulu susah.. Pendedahan pun kurang.. Tak macam sekarang. Semuanya dihujung jari.

Last year tetiba teringat pasal produk Shaklee ni.. Teringat akan bagusnya produk ni. Saya pun duk google tentang produk Shaklee ni rupanya sekarang dah jadi fenomena.

Saya ni memang suka join membership untuk apa2 pun coz saya nak dapatkan keistimewaan ahli. Yang paling penting HARGA AHLI la..

Teringat masa tu duk tanya Pn Azimah Khamis (kini upline saya). Dia lah yang rajin melayan menjawab segala soalan2 saya tentang produk Shaklee ni. Mengenangkan saya memang tau kehebatan produk2 Shaklee ni, saya pun join ahli sebab setelah diterangkan oleh Pn Azimah, ahli akan mendapat sehingga 25% discount dari harga retail. WOW!! Memang berbaloi..

Mula2 join ahli memang untuk diri sendiri je.. Beli produk untuk makan sendiri dan untuk family.. Tapi bila dah dapat bonus pertama di tengah2 bulan, (walaupun tak sampai RM30 pun masa tu.. sapa nak bagi kan..), saya mula teruja. Apa lagi, duk promote lah pada family members dan kawan2 terdekat. Lebih teruja lagi bila apa yang kita promote tu membantu orang lain juga. Diorang pun dapat rasa keberkesanan setiap produk Shaklee. Setiap bulan makin bertambah angka2 bonus tu.. Lagi semangat nak promote produk Shaklee ni terutama apa yang saya consume. Sebab bila sendiri dah experience, saya jadi lebih yakin untuk meyakinkan orang. At the same time, upline and leaders dalam group saya tak henti2 memberi semangat dan cas2 positif untuk saya terus berusaha.

Seronok bila dapat duit poket tanpa memerlukan kita mengeluarkan modal wang (kecuali keahlian) dan mencari orang. Pucuk pangkalnya, TIADA PAKSAAN. Kalau usaha lebih, lebih la hasilnya.. Kalau kurang berusaha, kurang la apa yang kita dapat.


APA LAGI KEISTIMEWAAN JADI AHLI SHAKLEE??

Selain dapat beli produk dengan harga ahli, setiap ahli berpeluang mendapat 3C - 3 bonus utama Shaklee.

1. Cash bonus - bonus bulanan yang akan masuk terus kedalam akaun kita.

2. Car bonus - Shaklee akan beri wang tunai untuk kita beli kereta idaman.

3. Convention bonus - Shaklee akan taja 100% umrah/percutian 5 stars anda.


MACAM MANA NAK JADI AHLI SHAKLEE??

Mudah je.. Ada 2 cara.

CARA 1
Bayar Yuran

Dengan membayar yuran keahlian (untuk seumur hidup) sebanyak RM75(wm)/RM85(em). Yuran keahlian tu termasuk postage charges untuk HQ Shaklee menghantar starter kit direct ke rumah anda. Dengan mendaftar sebagai ahli, anda automatically bergelar pengedar sah Shaklee disamping boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. Kepada yang tak minat menjual tu, boleh la purchase untuk diri sendiri je. Tetap jimat dan berbaloi-baloi..

CARA 2
Percuma

Untuk menjadi ahli secara percuma pula, anda perlu membuat pembelian produk Shaklee minimum RM680 atau bersamaan dengan 200uv (points). Secara automatik anda menjadi ahli seumur hidup. Jimat RM75/RM85. Dapat pula duit bonus pada 15hb pada bulan berikutnya. Untung kan..


Mudah kan.. Berbaloi2 pulak tu.. Yang lebih memudahkan hidup anda lagi adalah semuanya akan dibantu oleh distributor anda. Segala pertanyaan, khidmat nasihat, coaching dan talian hayat boleh dibuat di mana2.. Anda tak perlu menghadiri sebarang kelas pun. Semuanya melalui alam maya.. Segalanya dihujung jari anda.. Sambil golek2 kat rumah pun anda boleh dapat ilmu dan tips berguna.

Banyak lagi faedah2 menjadi ahli.. Kalau saya nak citer kat sini, muntah pulak anda semua nak baca..

So, sesapa yang nak jadi ahli, nak tambah duit poket, nak dapat bonus tengah bulan, bonus kereta, melancong secara percuma jangan la malu2 dapat kan info lanjut dari saya, k.


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

ID: 911023

Untuk maklumat lanjut sila:
email: irenekass.fifi@gmail.com
pm/sms/w.app/telegram: 0126509036

3 comments:

  1. nice entry!!
    http://huntvitamin.blogspot.com/2014/04/part-time-full-time-dgn-shaklee.html

    ReplyDelete
  2. Jom jadi ahli beramai ramai!

    http://bysyiraishak.blogspot.com/2014/07/cara-jadi-ahli-shaklee.html

    ReplyDelete