Wednesday, October 5, 2016

PELBAGAI MANFAAT OMEGA GUARD

Pelbagai manfaat Omega (minyak ikan) ni antaranya:

🌸 untuk KANAK-KANAK hanya bagi 1 biji sehari untuk maksimumkan fungsi otak kerana ia mengandungi DHA yang sangat bagus untuk otak cerdik dan pintar. Sangat bermanfaat untuk anak-anak yang sedang belajar.

🌸 untuk IBU HAMIL - adanya bekalan DHA bagi manfaat pada bayi yang dikandung. Semasa hamil perkembangan otak bayi adalah sangat pesat dan perlukan banyak DHA dan EPA.

🌸 untuk yang INGIN BERDIET. Omega akan meningkatkan paras leptin utk merangsang metabolisma. Bila metabolisma meningkat, makanan yang dimakan akan cepat ditukar kepada kalori.

🌸 utk bantu MASALAH ASMA. Bagi yang ada asma, Omega Guard sangat berkesan untuk halang inflammation di mana penyebab kepada asma iaitu radang pada tiub bronkial.

🌸 bagi INDIVIDU yang ada masalah kolesterol tinggi, sangat rekemen Omega untuk bantu menurunkan paras kolesterol jahat. Kolesterol jahat dibuang dan kolesterol baik ditingkatkan.



Semua golongan bermula dari usia satu tahun ke atas boleh dapat manfaat darinya. Kerana ia umpama cecair emas, diekstrak dari ikan segar laut dalam yang 100% dijamin tidak tercemar.

Omega Guard menjalani 3 kali proses penyulingan utk bebas dari merkuri dan bahan bahaya dari ikan laut dalam. Ianya sangat natural dan bergred farmasi. Omega dihasilkan dari ekstrak dari ikan, bukan dari hati ikan yang bertoksik dan ianya 3x lebih tumpat dari minyak hati ikan.

Bukan sahaja isi kandungannya, malah botol Omega Guard Shaklee juga mempunyai keistimewaannya tersendiri:

✅soy based ink - dakwat yang digunakan pada botol adalah berasaskan soya
✅bottle bpa free - botolnya adalah bebas BPA

Pilihan di tangan anda.. Mahu yang baik atau Yang Terbaik.

Saya dan keluarga pilih Omega Guard Shaklee. Pastinya yang terbaik!!

♡iK♡
018.2608740

#SIDproShakleeKlang
#TsunamiShaklee
#Hunt2Shaklee
#ShiningStars
#OmegaPromo