Friday, October 28, 2016

KENAPA VITAMIN E SHAKLEE TERBAIK??

❤ Sumber semulajadi yang terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate.

❤ Mengandungi 10 mg Selenium
❤ Lengkap sekali dengan Grape seed extract !


********************************

Apa Kelebihan Grape Seed Extract??

Mengikut kajian saintifik grape seed extract terbukti amat berkesan untuk membantu mengatasi masalah KANSER serta amat baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika diamalkan secara konsisten.

Kelebihan lain:-

✔ Menguatkan system imun badan
✔ Menurunkan paras kolestrol
✔ Menghalang pembentukan darah beku
✔ Melegakan masalah berpunca daripada urat timbul
✔ Merencat pembengkakan dan keradangan.
✔ Melambatkan penuaan
✔ Grape seed extract mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol

Grape seed extract ini juga mengandungi OPC (Oligomeric Proanthi Cyanidin-sejenis fitonutien tulen) yang membantu kulit lebih elastik seterusnya membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi. OPC berfungsi memusnahkan ‘radikal bebas’ yang boleh memusnahkan badan manusia. OPC amat kaya dengan protein terutamanya kalogen serta lebih kuat dari Vitamin E (50 kali ganda) dan C (20 kali ganda) menjadikannya sebagai makanan yang paling baik terhadap pembentukan sel dan tisu.

OPC juga bertindak MEMBANTU MENGATASI MASALAH KANSER bagi mereka yang sedang mengalami masalah penyakit kanser atau bertindak sebagai benteng daripada serangan penyakit yang ditakuti itu.


Antara fungsi Vitamin E


Kelebihan grape seed extract juga turut termuat di dalam At-Tibb An Nabawi (Perubatan Nabi), yang menyatakan bahawa anggur adalah sebaik-baik buah dan yang paling banyak manfaatnya. Ianya berfungsi sebagai buah, minuman dan juga ubat. Tidak hairanlah jika di dalam Al-Quran disebut sebanyak 11 tempat mengenai buah anggur. Alhamdulillah ")

♡iK♡
018.2608740