Saturday, September 10, 2016

Vitamin Pilihan Anak-anak

Uolls.. nampak tak apa yang my only princess ni pegang..??



Yezzaaa.. itu lah #OmegaGuard dan #Mealshakes Shaklee.

Actually dak gedik ni mewakili abang-abangnya yang 2 orang lagi tu. Sebab masa gambar ni di ambil, sorang tido, sorang belum balik sekolah. Diorang ni memang berkongsi feveret vitamin yang sama. Kalau tak sorok omega dan mealshakes ni memang diorang kenduri la gamaknya.

Kenapa diorang perlukan Omega dan Mealshakes ni??

Anak-anak saya dibesarkan di dalam keluarg yang ramai. Masa saya berkerja dulu, ibu saya yang membantu jaga mereka. At the same time ibu saya ada juga jaga anak-anak buah dan beberapa orang anak jagaan bersama. So, bila dah ramai-ramai ni saya tak boleh nak salahkan sesiapa kalau anak-anak saya ni kerap demam. Apa yang saya boleh buat adalah lindungi mereka dengan memberi supplement supaya antibodi mereka kuat.

Alhamdulillah.. mereka dah jarang sangat dijangkiti. Jarang batuk, demam dan selsema.

Oh yea.. dak gedik dalam gambar tu baru berusia 2 tahun bulan 4 lepas. Dia amalkan omega sejak dari dalam perut lagi. Nak tau macam mana? Melalui saya la. Bila saya consume omega ni masa pregnant, khasiatnya kami kongsi bersama. Best kan.. 😉😉

Dan hasil daripada itu saya dapati dak gedik tu sangat cepat mempelajari sesuatu. Kalau bercakap tu jangan cakap la. Dari umur setahun lebih dah petah sangat. Sampai orang tak percaya dengan umurnya yang sebenar.

Apa khasiat Omega dan Mealshakes ni?

OMEGA sangat bermanfaat untuk fungsi otak kerana ia mengandungi DHA dan EPA. DHA ni bukan untuk perkembangan otak sahaja tetapi untuk kesihatan mata anak-anak anda. Omega memang dikenali sebagai supplement untuk anak bijak. Jangan takut nak melabur untuk masa depan anak anda. Perlu ibu ketahui, kekurangan DHA boleh menyebabkan kemurungan pada kanak-kanak, menyebabkan ADHD (hyperaktif) dan masalah penglihatan.

MEALSHAKES - Kandungan protein dalam mealshakes adalah lengkap dengan 9 jenis acid amino yang diperlukan untuk pertumbuhan badan manusia. Acid amino ini tidak boleh dihasilkan oleh badan dan hanya boleh diperolehi melalui makanan. Lagi istimewa Meal Shakes lengkap dengan 3 vitamin antioksidan A C E. Vitamin ACE ni vitamin yang penting untuk menguatkan imun dan membuatkan bakteria jahat sukar hidup di dalam badan kita.

iK♡018260874
#sidproshakleeklang
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee