Wednesday, December 10, 2014

PROMOSI TAMBAHAN PULAK - Disember 2014 Promo

As salam..

Yuhoo semua..


Tak sabar nak sebarkan berita gembira lagi hangat di akhir-akhir tahun ni..


Apa dia??


Shaklee buat Promosi Tambahan bulan Disember 2014 ni you all..



SHAKLEE COLLAGEN POWDER

BELI 3 PERCUMA 1



Tadaaa... Nampak..?? Jualan hebat hujung tahun kan. Bukan setakat double promotion Vita-E Complex dan Sustained Release Vita-C, malah triple promotion.. Shaklee Collagen Powder pulak.

Rugi tau sapa yang tak grab peluang ni.


SILA AMBIL PERHATIAN!!

Tahun depan stok Shaklee Collagen Powder ni akan dihentikan sementara waktu mulai Januari 2015, disebabkan oleh garis Panduan Pendaftaran Produk bertukar. Proses Pendaftaran semula akan mengambil masa antara 9-12 bulan.

So, kepada peminat tegar Shaklee Collagen Powder mahupun yang baru ingin mencuba, cepat-cepat dapatkan stok dari saya secepat mungkin, okey.

Saya akan bantu anda mendapatkan harga runtuh ini.

Kalau nak terlajak murah, jom join ahli. Berbaloi-baloi sangat.

Pm saya okey.. Jangan malu-malu. Malu tak dapat.. ;)

#shaklee_effect
#drugs_free


********************************************************************


~JOM PILIH CARA HIDUP SIHAT~

ID: 911023

Saya adalah wakil Shaklee untuk penghantaran seluruh Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut sila email saya di irenekass.fifi@gmail.com atau sms/w.app/wechat/telegram saya di 012-6509036.