Monday, October 27, 2014

Testimoni terbaru GLA Complex - senggugut bertahun hampir hilang

As salam..

2-3 hari ni sibuk sangat menguruskan masalah yang datang bertimpa2.. Alhamdulillah.. semuanya dapat diselesaikan dengan baik sekali.

Semoga dugaan dan ujian yang datang akan menjadikan saya seorang yang lebih sabar dan kuat dan semoga semuanya berakhir dengan sesuatu yang lebih baik. InsyaAllah..

Dalam pada kesibukan tu sempat juga bertanya khabar customer2. Memang jadi amalan saya untuk follow-up customer2 yang membeli dengan saya.

Teruja saya bila mendapat perkhabaran gembira dari customer cum kawan sekerja lama yang beli GLA Complex dengan saya.

Dia memang mengalami senggugut yang teruk setiap kali datang bulan. Dari awal2 remaja dulu dah kena senggugut ni. Setiap kali diserang senggugut pasti dia akan merengkok2 macam tenggiling tu dan sakit berhari2. Dan setiap kali itulah dia akan mengambil mc. So, setiap bulan memang mc tu dah jadi rutin. Pernah sekali masa diserang senggugut dipejabat, sampai beliau tak mampu berjalan langsung. Kesian sangat pada dia. Dah la muda lagi dan baru berkahwin.

Saya pernah suggest pada dia untuk cuba GLA Complex, tapi masa tu dia kata dia dah beli EPO (Evening Primrose Oil) dari brand lain.. Bagi saya takde masalah dan saya tak memaksa sebab bukan saya yang sakit.

Masa promotion GLA baru2 ni saya cuba lagi suggest kat dia untuk mencuba coz saya dapat tau sakit yang dia alami setiap bulan tu masih belum pulih. Alhamdulillah, dia terbuka hati untuk mencuba.

Alhamdulillah juga masa saya tanya khabar semalam tu dia kata yang 2 bulan ni datang bulan, senggugut dia dah hampir tiada. Tinggal sikit2 saja lagi. Happy sangat dengar. Dan dia pun dah buat ujian IUI dan sedang menanti keputusan samada dia hamil atau tidak.

Syukur sangat kehadrat Illahi sebab dapat membantu orang lain.. Semoga dia mendapat perkhabaran yang lebih baik lepas ni.