Saturday, October 11, 2014

SET UNTUK RAMBUT GUGUR

Haaaii..

Ada sesiapa yang mengalami masalah rambut terutama masalah rambut gugur.. Lebih2 lagi lepas bersalin..??

Saya juga mengalami masalah yang sama. Rambut gugur dengan teruk. Terutama masa lepas bersalin aritu. Seluruh rumah ada rambut.. naik rimas rasanya. Masa basuh rambut lagi la.. Kalau tengok rambut yang gugur tu rasa macam separuh rambut hilang..  Masa sikat rambut pun sama..

Orang tua2 kata kalau baby suka main air liur, macam buat bubbling tu... lagi la banyak rambut ibunya akan gugur.

Sumber google

Tapi, don't worry.. Shaklee ada set yang boleh membantu menyelesaikan masalah rambut anda.

#shaklee_effect

Saya mengamalkan makan zinc complex sewaktu lepas bersalin. Tujuannya untuk membantu proses penyembuhan luka dalaman dan luaran. Tapi lama kelamaan, saya perasan yang rambut saya dah tak gugur lagi. Kalau ada pun sehelai dua je.. Saya perasan pun sewaktu saya lepas mandi, biasanya rambut gugur akan berkumpul ditempat penapis air keluar dalam bilik air tu. Tapi, saya dapati hanya sehelai dua je yang tersangkut kat situ.. Bermakna, Zinc Complex Shaklee tu amat2 membantu menyelesaikan masalah rambut gugur saya. Tambahan pula saya juga mengamalkan minum ESP Shaklee. ESP juga membantu kesihatan saya dari hujung rambut sampai hujung kaki, luar dan dalam.. Happy betul bila rambut dah tak gugur.

Nak tahu lebih lanjut berkenaan Zinc Complex dan ESP Shaklee boleh klik link di bawah ni ye..:-



Di bawah adalah beberapa pilihan set untuk menangani keguguran rambut mengikut budget dan kesesuaian anda:-

Zinc Complex

Zinc Complex & ESP



Shampoo ProSante & Zinc Complex



Shampoo & Conditioner ProSante, Zinc Complex, B Complex & ESP

CUBA DULU BARU TAU!!

BONUS:-
○ Kesan yang cepat (bergantung pada kesesuaian seseorang)
○ Jimat (penggunaan setiap produk tahan sehingga berbulan2) dan harga yang mampu milik
○ Selamat (diperbuat dari bahan2 semulajadi)
○ 1001 khasiat (setiap produk mempunyai pelbagai khasiat dan keistimewaan lain2)


******************************************************************


~JOM PILIH CARA HIDUP SIHAT~

ID: 911023

Saya adalah wakil Shaklee untuk penghantaran seluruh Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut sila email saya di irenekass.fifi@gmail.com atau sms/w.app/wechat/telegram saya di 012-6509036.