Wednesday, October 1, 2014

PROMO OKTOBER '14 - ESP SHAKLEE

As salam..

Seronoknya.. Promo ESP datang lagi.. BELI 6 PERCUMA 1..

Pucuk dicita ulam mendatang betul.. Kebetulan.. Memang masa terbaik promo ESP ni muncul coz stock saya pun dah abis. Kenapa saya suka sangat dgn ESP Shaklee ni..? Jom saya explain serba sedikit tentang ESP ni..

ESP atau Energizing Soy Protein merupakan Soy Protein  berkualiti tinggi yang didatangkan dalam bentuk serbuk. Protein soya ini adalah berasaskan soya bukan GMO yang lengkap dengan semua Asid Amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh dan sukar didapati dalam diet seharian.

Ianya rendah lemak, rendah kolesterol dan bebas laktosa.

ANTARA FUNGSI ESP

¤ ESP mampu membekalkan tenaga berkekalan

¤ Dapat membakar kalori sehingga 35%

¤ Membantu menahan rasa lapar.

¤ Membantu mencantikkan dan menyihatkan kulit, rambut, kuku dan otot.

¤ Membantu pembentukan sel baru (bagus untuk orang yang lepas operation dan ibu2 yang baru bersalin).

¤ Membantu proses penghadaman.

¤ Membantu membanyakkan susu ibu (breastfeeding).

¤ Boleh dibuat masker untuk penjagaan kulit dari luar.

Ok, itu penerangan secara ringkas je kat sini.. Kalau nak info yang lebih berkenan ESP ni anda semua boleh ke link ni ye..

http://bit.ly/1nJeYtp


Shaklee effect saya dengan ESP ni ialah ianya memberi tenaga yang luar biasa pada saya. Saya mengamalkan ESP ni sehari sekali diwaktu pagi sebelum sarapan. Saya kekal bertenaga sehingga saya pulang dari kerja.. Selain itu, ESP ni membuatkan kulit saya mulus je. ESP ini juga telah membantu menambahkan susu badan saya. Bila pulang kerumah, baby saya sangat happy mendapat susu yang penuh.. Seronok sangat rasanya.. Baby pun sihat dan mulus juga, effect dari ESP ni, alhamdulillah.. DAN YANG PALING PENTING.. ESP telah membantu saya menurunkan berat badan, malah selepas stop pengambilan selama sebulan lebih pun berat badan maintain je. Tak jadi yoyo..




Sila klik link di bawah untuk pembelian terus secara online:

http://bit.ly/1ue9ipP



***************************************************************************************************************
~JOM PILIH CARA HIDUP SIHAT~

ID: 911023

Saya adalah wakil Shaklee untuk penghantaran seluruh Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut sila email saya di irenekass.fifi@gmail.com atau sms/w.app/wechat/telegram saya di 012-6509036.