Sunday, September 28, 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE KE SELURUH MALAYSIA

As salam dan salam sejahtera..

Saya Noorfazrin Abu Kassim, seorang pengedar sah supplement/vitamin Shaklee keseluruh negara Malaysia yang menggunakan perkhidmatan belian secara on line yang amat mudah, cepat dan selamat.

Saya juga menyediakan perkhidmtan CASH ON DELIVERY (COD) ke kawasan Klang khususnya dan juga kawasan sekitar yang berdekatan termasuk Shah Alam, Banting dan Lembah Klang.

Berikut adalah details saya untuk memudahkan anda menghubungi saya:

♡ Nama : Noorfazrin (Arin / Irene)
♡ ID No : 911023
♡ E-mel : irenekass.fifi@gmail.com
♡ Fb/pinterest/instagram : Irene Kass
♡ Fb page : zarahealthylife.blogspot.com
♡ sms/w.app/wechat/telegram : 018 260 8740

Kenapa anda boleh pilih/mengharapkan saya sebagai pengedar supplement anda?

~~》 Saya memberikan khidmat yang pantas, cekap dan amanah..
~~》 Saya akan memberikan free consultation, sebelum dan selepas membeli, kepada setiap pembeli yang membeli supplement dari saya..
~~》 Saya akan sentiasa follow up customer2 saya untuk mengetahui perkembangan mereka..