Wednesday, July 2, 2014

VIVIX - "Tonik Merah Ajaib"

Assalamualaikum..


Bersempena dengan bulan promo Julai'14 ini, saya nak citer sikit pasal Vivix Shaklee.


Vivix adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.


Ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


Siapa yang memerlukan Vivix? Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.


"TONIK MERAH AJAIB" - Kenapa dia digelar begitu?


Vivix mengandungi 1001 manfaat. Tak perlu ambil vitamin lain dah jika anda malas nak telan banyak-banyak jenis. Utk diabetes, hi-kolesterol, jantung, darah tinggi, awet muda dan pelbagai penyakit kronik lain.

Sekiranya anda mengambil Vivix, adalah disarankan supaya tidak perlu mengambil suplemen lain. Walaupun harganya agak mahal, namun pengambilan VIVIX sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.


Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.



Vivix bertindak dalam 4 cara:

1. Mempertahankan sel (cell defense)

2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy) - Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Memperbaiki sel (cell repair) - Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance) - Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.



MANFAAT VIVIX SHAKLEE




Hanya sesudu teh sehari dan anda akan rasakan sendiri perbezaannya.



PERHATIAN!!!

Vivix tidak disarankan kepada ibu mengandung dan menyusukan anak.



Apalah sangat nilai harga vivix utk balas jasa mak ayah anda yg menderita sakit2 tersebut. Tak kesian kah anda pada mereka??

So, bersempena dengan promo VIVIX pada bulan Julai'14 - beli 6 percuma 1 ni, cepat-cepatlah order. Setahun sekali pun belum tentu dapat promo Vivix ni..

Di sini juga saya ingin kongsikan beberapa testimoni yang dah dapat hasil positif..

VIVIX ternyata HEBAT!!!


























sumber



Dapatkan FREE membership Shaklee jika anda beli 2 botol Vivix dan anda boleh mula menjana pendapatan sampingan anda bersama saya.



MEMANG BERBALOI-BALOI!!!



Kini anda boleh membuat belian terus. Sila klik di sini:

Order Vivix


Beli sendiri, bayar sendiri. Mudah kan...

Segalanya dihujung jari anda.




************************************************************************************************************

ID: 911023

Untuk pembelian/maklumat lanjut sila:
email: irenekass.fifi@gmail.com
pm/sms/w.app/telegram: 0126509036

4 comments:

  1. Vivix mmg terbaekkk....
    http://vitaminumiebeautyandhealthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Vivix is the best!

    http://mamairfanauni.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Vivix...tonic terbaik!!!!
    http://cahayaasiahsamad.blogspot.com/2014/06/hebat-sangat-ke-vivik.html

    ReplyDelete
  4. tonik ajaib...tonik terbaik..
    http://sayangkandiri.blogspot.com

    ReplyDelete