Friday, July 4, 2014

Set Berpantang Saya

Assalamualaikum..

Saya nak share set yang saya ambil semasa berpantang.

1. ESP
2. Alfalfa
3. Zinc
4. OsteMatrix.

Saya consume ESP dan Alfalfa Shaklee untuk "energy booster" dan "milk booster", OsteMatrix (kalsium) untuk penjagaan sendi, tulang dan gigi, manakala Zinc pula untuk memulihkan luka luaran dan dalaman dan mengelakkan rambut gugur.

Hasilnya memang membantu dalam kesihatan harian saya. Ianya memang amat2 membantu saya bertenaga sepanjang hari. Baru lah boleh jadi SuperMommy..

Antara manfaat yang saya dapat setelah mengamalkan set ini:-

a) Sihat, cergas dan bertenaga sepanjang hari
b) Susu badan melimpah ruah
c) Kulit mulus
d) Rambut tak gugur
e) Luka cepat sembuh
f) Proses penghadaman yang baik
g) Menguatkan sendi-sendi, tulang dan gigi
h) Berat badan turun
i) Baby sihat bam-bam




Yang bestnya, saya beli set berpantang ni tapi semuanya boleh di share bersama keluarga tercinta.

Sihat dan bahagia. Sharing is caring..

Anda pun nak juga..???

Jom sihat bersama.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nak beli set sama macam saya?? Anda boleh buat belian terus di sini:-

Order Set BS


Mudah, jimat masa dan selamat.

*********************************************************************************
ID: 911023

Untuk pembelian/maklumat lanjut sila:
email: irenekass.fifi@gmail.com
pm/sms/w.app/telegram: 012-6509036