Saturday, November 19, 2016

Testimoni-testimoni Alfalfa

Hai.. Hari ni saya share testimoni-testimoni yang telah menggunakan Alfalfa Complex ni dan menerima feedback yang positif dari pengguna-pengguna tersebut..

Tapi sebelum tu, KORANG TAU TAK??

Alfalfa digelar sebagai Raja Segala Tumbuhan. Kenapa??

Akar Alfalfa boleh tumbuh kedalam bumi hingga 20 kaki panjang berbanding tumbuhan lain, sebab tu ia boleh serap pelbagai nutrisi. Ia kaya dengan protein, asid amino, klorofil, serat, 15 jenis zat galian seperti kalsium, potassium, fosforus dan zat besi, 10 jenis vitamin termasuk vitamin A, C & E, 8 jenis enzim dan fitokimia.

Keistimewaan Alfalfa yang digunakan oleh Shaklee ialah, ianya ditanam secara organik dan bebas racun serangga. Manakala bahan baja yang digunakan adalah bebas kimia. Proses pengeringan daun-daun matang yang kaya dengan klorofil pun hanya menggunakan udara secara semulajadi sebelum dihancurkan menjadi serbuk dan dikompres ke bentuk tablet.

Alfalfa mengandungi 1001 khasiat dan manfaat serta pelbagai fungsi untuk membantu mengurangkan pelbagai masalah kesihatan.

Antara lain fungsi Alfalfa adalah:





Alhamdulillah.. ramai yang dah jatuh cinta dengannya..

Meh rapat nak cerita sikit.. Saya juga jatuh cinta dengan Alfalfa ni dari pertama kali saya mencubanya. Ianya membantu detox seluruh badan termasuk darah saya dengan sangat baik. Doktor juga mengesahkan ujian darah saya cantik. Mula-mula saya amalkan Alfalfa ni, saya mengalami kekerapan terkencing. Itu menandakan healing crisis yang positif. Sebab ianya detox segala yang tak diperlukan oleh badan, keluar dari body kita.

Alfalfa juga membuat saya berasa sentiasa bertenaga dari pagi sampai ke malam. Ia juga membantu masalah kewanitaan dan juga bertindak sebagai milk booster yang hebat.

Ok, ini antara testimoni-testimoni yang saya janjikan tadi. Semoga mendapat manfaat darinya, k.








Harga?? Murah je.. In sya Allah, mampu milik punya.

Alfalfa ni ada 2 size tau:

1. Small (330 tabs) - RM53.80
2. Large (700 tabs) - RM97.50



Untuk bulan November 2016 ni, Shaklee ada promosi Alfalfa ni.

BELI 3 PERCUMA 1.

Wahh! Nampak..? Penjimatan berganda ni tau. Better grab sekarang. Kalau tak, pasti menyesal. Sebab promo ni setahun sekali je..

Cepat hubungi saya untuk order!!

Semakin lama, semakin sayang saya pada Alfalfa..

Jangan percaya, cuba je..! 😘😘

#shaklee_effect
#alfalfajamumoden
#alfalfapromo
#1wanita1alfalfa

♡iK♡
018.2608740