Tuesday, September 13, 2016

Tonik untuk travel

Kalau nak travel atau jalan jauh, air tonik ni mesti kena minum dulu.

Tonik campuran Vivix dan Performance Drink (PD) ni memang memberi tenaga tambahan. Sapa kata co-pilot boleh tidur je sepanjang perjalanan..



Co-pilot ni la yang kena lebih focus dan terang mata. Co-pilot ni jugak la yang kena melayan kerenah anak-anak sepanjang perjalanan. So, memang perlu boost energy.

Saya pilih Vivix dan PD sebab ianya memang buat saya bertenaga je. Kalau kita penat masa travel, memang akan moody je sepanjang travelling period tu. So, ianya sangat-sangat membantu.

Vitamin-vitamin harian tetap tak boleh tinggal. Nasib baik dapat pillbox sampai 3 masa NC Shaklee aritu. So, tak perlu dah bawak botol-botol biru hijau tu. And lagi satu benda wajib walau kemana saja saya pergi mesti kena bawak ialah, Cik HB la.. Herbal blend cream.. Kerana dirimu begitu berharga.. 😊😊😊

Tapi lepas ni saya nak cuba mix Vivix & Cinch Tea pulak.. Mesti lagi kebabommmm rasanya. 😀😀😀

Nak air tonik macam saya, pm/w.app ye.. kita borak-borak.

iK♡0182608740
#sidproshakleeklang
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee
#wahmilionaire