Friday, September 16, 2016

My big "Y"..


Ini lah budak-budak yang buat mommy jadi tarzan hari-hari.

Tapi budak-budak ni jugak la yang buat mommy menangis hari-hari kat papa diorang sebelum benti keje dulu. Lagi-lagi bila si abang Adam ni buat drama..

"Mommy ni asyik keje balik lambat je. Mommy taknak jaga Adam ke?"

"Mommy semalam tak balik ye. Adam tungguuuu je mommy balik.."

Bukan tak balik. Tapi balik keje lambat diorang dah tidur, esoknya keluar awal pagi diorang belum bangun. Mesti mommies yang berkerja pun ada mengalami situasi yang macam saya, kan..?? Sangat-sangat stress. Lagi-lagi bila dapat call dari rumah diorang ni tak sihat. Tapi kat ofis pulak, kena maki sebakul baru diorang release cuti. Belum stress nak berkejar dari KL ke Klang untuk dapatkan diorang ni. Sangat-sangat mencabar.

Saya nekad taknak teruskan macam ni. Saya nak tengok diorang membesar. Walaupun saya bukan ibu yang sempurna, tapi saya nak beri mereka yang terbaik.

Berkat nekad dan yakin dengan rezki Allah, Allah kabulkan juga doa untuk saya jadi WAHM. Shaklee beri saya peluang meraih pendapatan sampingan tanpa perlu keluar dari rumah. Semua coaching dan ordering hanya dihujung jari sahaja. Kadang-kadang je keluar untuk COD barang. Next target adalah untuk mencapai bintang walaupun hanya dari rumah. Segalanya adalah kerana Allah untuk mereka-mereka yang saya sayang. In sya Allah rezki yang lebih untuk mereka yang memerlukan. Rezki yang perlu dikongsi bersama.

♡iK♡

#tsunamishaklee
#hunt2shaklee
#wahmillionaire