Friday, September 16, 2016

Healing crisis (Krisis Penyembuhan)

Ibarat kita pergi negara orang dan duduk sana lebih 5 hari.. Mesti kita akan kena cultural shock (kejutan budaya) kan.. Mesti rasa macam nak demam. Nak tido pun susah. Nak makan pun tak tentu. Ye lah, cuaca dan budaya negara orang berbeza-beza kan. Bukan mudah ye nak adapt dengan orang lain punya cuaca dan culture. Lagi-lagi bab makan. Tapi kalau nak survive di negara orang tu, terpaksa jugak kita membiasa-biasakan diri dengan keadaan dan cuaca kat sana kan. Kena la mantapkan jiwa dan raga kita dengan sesuatu yang baru.

Macam tu juga dengan sistem badan kita kalau baru menerima vitamin-vitamin kesihatan yang ingin membantu dalam memelihara mahupun memulihara kesihatan badan kita. Healing crisis (krisis penyembuhan) pasti berlaku. Itu tanda-tanda atau signal badan kita beri respon atau tindak balas atas apa yang kita ambil. Tugas kita cuma pastikan minum air yang cukup supaya vitamin-vitamin yang kita ambil boleh menjalankan tugas-tugas mereka dengan lancar. Jangan berhenti sekiranya ianya tidak memudaratkan kita.

Macam saya sendiri, saya akan cuba amalkan vitamin yang sama selama 3 bulan. Sekiranya ia serasi, saya akan teruskan. Kalau tidak, saya akan berhenti.

Tapi sebelum mencuba sesuatu produk, makesure ianya selamat dan ada jaminan tau. Takut kalau apa-apa jadi dengan badan kita, masa nak buat aduan, syarikat tu dah bungkus pulak. Menyesal tak guna nanti..

Sebab itu saya pilih produk yang ada tertulis #sentiasaselamat, #sentiasaberkesan, #sentiasamesraalam. Terjamin uollsss..

♡iK♡

#sidproshakleeklang
#wahmillionaire
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee