Sunday, June 26, 2016

3 benda wajib dalam bag (selain kunci, purse dan handphone)

Kalau nak keluarkan semua isi dalam bag tu, memang terkejut 1 malaysia nanti.. macam-macam khazanah ada dalam bag tu walaupun kecik. Kalau masukkan barang dalam bag tu, memang sempat kena marah la ngan orang sebelah ni, sebab lama sangat nak keluarkan balik. Tapi orang perempuan terutama ibu-ibu yang ada anak-anak kecik tak heran dah kan.. 😂😂😂

Tapi yang 3 benda kat luar bag tu memang saya tak boleh tinggalkan sekarang ni. Boleh kata wajib ada dalam bag la kalau nak keluar. Kalau tertinggal salah 1 macam tak lengkap je.. rasa nak patah balik je rasanya.

3 benda tu ialah Nutriferon, Herbal Blend dan pill box saya. Nutriferon dan herba blend cream ni macam 1st aid la untuk anak-anak. Kalau tetiba je diorang demam atau kena gigitan serangga, Nutriferon dan herbal blend ni la yang saya akan capai dulu. Lagipun si baby ni memang ada mild eczema. So, herbal blend ni memang tak boleh tinggal. Kalau tak tergaru-garu la dia sepanjang hari.

Pill box ni biasanya saya akan isi vitamin-vitamin yang saya tak sempat nak makan. Kalau tak makan nanti rasa tak lengkap hari tu. So, saya akan isikan siap-siap untuk di makan kemudian.

Apa barang wajib ada korang yang perlu ada dalam bag ek?? Cer share sikit kat komen.

♡iK♡
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee
#wahmillionaire