Saturday, January 3, 2015

PROMOSI JANUARI 2015 - Vivix, Alfalfa Complex dan Vita-Lea for Children

As salam..


Saya pasti ramai yang dah tahu tentang promosi Shaklee untuk bulan Januari 2015 ni kan.. Sebab promosi bulan ni meriah sangat. Sampai triple promotion. Ada yang tak tau lagi..?? Takpe, saya akan bagi tau kat sini tentang Promo Januari 2015 ni, k..

Bismillahirrahmanirrahim..


Tadaaaa...







Pembukaan awal tahun 2015 yang sangat-sangat hebat. Saya pun teruja sangat-sangat untuk dapatkan vitamin-vitamin ni untuk diri saya sendiri dan untuk keluarga saya yang tersayang.


1. Vivix

    Beli 6 Percuma 1; atau
    Beli 2 Diskaun 5%







2. Alfalfa Complex (S)/(L)

    Beli 6 Percuma 1; atau
    Beli 2 Diskaun 5%






3. Vita-Lea for Children

    Beli 3 Percuma 1






Cepat-cepat hubungi saya, k untuk dapatkan harga promosi ini yang semestinya terbaik dari kami. Harga hebat, Vitamin hebat untuk kesihatan yang hebat juga. Sangat-sangat berbaloi.


Wow..!! Seriously yang hebat-hebat semuanya.. Yang paling best, Vita-Lea for Children. Chewable tablets atau tablet boleh kunyah. Multivitamin & Multimineral terbaik di pasaran.

Vita-Lea for Children ni dah lama takde kat pasaran. Dalam setahun lebih jugak lah.. Bukan kena banned ye. Takde masalah apa pun. Cuma Shaklee ni kan nak beri yang terbaik untuk customer-customer dia. So, Vita-Lea for Children ni telah dipertingkatkan formulanya supaya kanak-kanak yang mengamalkan vitamin ni akan mendapat khasiat dan manfaat yang optimum darinya. Chewable Vita-Lea ni bukan untuk kanak-kanak je tau. Orang dewasa yang susah makan ubat pun boleh ambil vitamin ni. Kunyah macam tu je, macam gula-gula.

Alfalfa Complex dan Vivix Shaklee.. Pasti ramai yang dah tahu mengenainya kan.. Kepada yang tak tahu lagi anda boleh klik link di bawah, k untuk mengetahui lebih lanjut mengenai khasiat dan manfaat vitamin-vitamin tersebut.



InsyaAllah, di entry saya yang akan datang saya akan cerita lebih lanjut mengenai Vivix, Alfalfa Complex, Vita-Lea for Children dan juga vitamin-vitamin hebat lain keluaran Shaklee, k.

********************************************************************


~JOM PILIH CARA HIDUP SIHAT~

ID: 911023

Saya adalah wakil Shaklee untuk penghantaran seluruh Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut sila email saya di irenekass.fifi@gmail.com atau sms/w.app/wechat/telegram saya di
012-6509036.