Monday, October 13, 2014

Testimoni Nutriferon Shaklee

Hai..

Hari ni tak tau kenapa sakit kepala sangat2. Malangnya Nutriferon saya dah habis stok dan di HQ Shaklee juga tiada stok Nutriferon buat masa ini.

Lihat betapa HOT nya Nutriferon Shaklee ni. Lebih2 lagi di musim denggi dan cuaca tak menentu sekarang ni. Sehinggakan saya dengar dari rakan2 sekerja saya ada hospital yang hanya memberikan ubat demam sahaja dan menyuruh pesakit balik walaupun demam mereka sudah tahap tinggi. Mungkin disebabkan jumlah pesakit yang terlalu ramai sekarang sampai pihak hospital tak mampu nak membantu.

Maka, ramai lah yang mula mencari rawatan alternatif atau mengamalkan petua tradisional. Disebabkan itu juga, Nutriferon ini menjadi pilihan bagi yang sudah mengetahui tentang khasiatnya.

Nutriferon adalah vitamin/supplement yang menyokong sistem imun badan yang hebat dari Shaklee. Ia telah berkesan membantu ramai orang terutama ibu2 yang mempunyai anak2 yang mempunyai masalah kesihatan. Ini adalah kerana ibu2 lebih menyenangi vitamin/supplement ini bagi membantu kesihatan anak2 mereka berbanding diberi ubat.

Ok, kat sini saya akan berikan beberapa testimoni pengguna Nutriferon Shaklee ini untuk lebih meyakinkan anda2 semua, ya..








Kepada yang sudah yakin dengan kebaikan Nutriferon dan ingin mencuba, jangan malu2 untuk hubungi saya ye melalui sms/wechat/w.app/telegram di 012-6509036.