Wednesday, July 16, 2014

Shaklee bukan sekadar berbisnes

Assalamualaikum..


Hari ni sambil drive tgh jem ni saya nak share sesuatu..

Baru2 ni ada berchatting dgn Buddies group saya di whatsapp.. Tetiba one of my best buddies ucap congrats pada saya.. Katanya "tahniah beb.. dah ada blog sendiri..".



Rasa berbunga teruja rasanya. Ye la, selama ni buka internet utk email n fb je.. Tapi sejak join Shaklee ni saya bukan sekadar berbisnes.. Malah banyak sangat dapat ilmu.. Setakat hari ni nak tau apa je yg saya dah blajar..


» cara berbisnes

» cara tarik rezki
» fb page
» blog
» ping
» instagram
» pinterest
» nuffnang ads
» nrelate
» create posters
» watermark
» telegram


WOW!!! Nampak.. nampak.. Terus celik IT. Benda2 yg tak pernah terlintas dalam hidup saya untuk belajar. Bukan tu je.. saya juga diajar/diingatkan supaya kerap:


» bertahajjud

» berdhuha
» berdoa
» berzikir





WOW!!! Nampak.. nampak.. Terus celik HATI..

Dan yang WOW nya lagi, semuanya yang saya dapat ni PERCUMA!!!

Saya tak pernah mengenali upline mahupun ahli group awesome (group rahsia kami) secara terbuka.. Kami hanya berkenalan di alam maya.. Segala apa yang kami pelajari semuanya melalui online. Tak pernah sekali pun saya perlu hadir utk mempelajari sesuatu di luar. Coaching, class, dan segala ilmu dan tips yang diturunkan oleh master/upline kami semuanya melalui online.

Betapa mudah kan.. Semuanya dihujung jari anda.. Cuma bermodalkan Rm75 (termasuk postage bagi penghantaran kit) saya memiliki segala ilmu yang berharga ni.

Terima kasih yang tak terhingga buat upline saya yang saya gelar mommy, Norazimah Khamis, nanny Norafiza Kamso, Master Hanum dan semua ahli awesome yang tak putus2 beri sokongan, semangat dan tips berguna sentiasa pada saya..

Saya sedang menuju puncak.. Anda bagaimana???

Berminat join empayar kami??




sms/w.app/telegram saya di 012-6509036.